Sesja zdjęciowa w Rzymie z Made with Love Photography

Dawno mnie tu nie było, zdecydowanie za długo! Ale powolutku postaram się nadrobić zaległości w blogowaniu, bo mam Wam do pokazania kilka fajnych sesji. Dziś jednak będzie inaczej, bo chciałabym Wam pokazać moją majową przygodę.

W maju brałam udział w cudownej sesji glamour w Rzymie, którą organizuje wspaniała fotografka i po prostu wspaniała kobieta Julita Pająk z Made with Love Photography. Julita wraz ze swoją zgraną ekipą (makijażystką Sylwią, fryzjerką Agnieszką i filmowcem Patrycją) dwa razy do roku zabiera kobiety w najpiękniejsze miejsca Europy i "czaruje" - z każdej kobiety wyciąga to co najpiękniejsze, zachowuje to w kadrach i pozwala poczuć się naprawdę wyjatkowo. Efektem tych czarów są przepiękne zdjęcia każdej z uczestniczek. Na stronie Made with Love Photography możecie zobaczyć relacje z wszystkich sesji oraz ofertę na kolejne wyjazdy. A co ja mogę powiedzieć na temat takiego pomysłu i takiej sesji? Po prostu WSPANIAŁE!!! Wspaniałe zdjęcia, wspaniałe przeżycie, wspaniałe kobiety. Polecam całym sercem!

A to ja widziana okiem Julity:







Poniżej moja relacja z wyjazdu:





I na koniec sprawczyni całego zamieszania Julita: fot. Patrycja Toczyńska

P.S. Już we wrześniu Julita i jej dream team organizują kolejny wyjazd, tym razem do Paryża :) Ofertę znajdziecie na jej stronie lub tutajPozdrawiam, M.

1 komentarz: